Wilt u uw bedrijf in de kijker plaatsen in de regionale pers? Kies dan voor een bedrijfsreportage of redactioneel artikel.

Om positief in het nieuws te komen en daarmee nieuwe klanten te werven, is een bedrijfsreportage of redactioneel artikel een mooi PR-instrument. De reportage of het artikel is in te zetten als:

  • (betaalde) advertorial in kranten;
  • nieuwsbericht op online nieuwssites;
  • folder (geprint);
  • free publicity tool;
  • nieuwsitem in eigen nieuwsbrief;
  • nieuwsbericht op eigen website.

Werkwijze
Ik interview de ondernemer (manager of werknemer) over zijn/haar passie en maak er een mooi rond verhaal van. Dit interview duurt ongeveer 1 uur. Ik werk de reportage uit en lever het concept aan met suggesties voor beelden. In mijn netwerk heb ik diverse fotografen die indien gewenst bijpassende en recente foto’s kunnen maken. Het concept wordt door de opdrachtgever van feedback voorzien en de aanpassingen worden door mij verwerkt.

Kosten
De investering hiervoor is: 225,– euro excl. 21% btw. Dit houdt in: 3 uur à 75,00 per uur. (interview en uitwerken artikel/reportage)

PR-coaching
Nog aanvullende PR inzetten zoals persbericht, blog of social media? Lees meer.

Zakelijke teksten nodig? Ik ben ook tekstschrijver in de regio Zwolle.

Boek

Januari 2021 is mijn boek Eenvoudig duurzaam bouwen gepubliceerd. Dit is een coproductie met Ing. Theo Smidt.

Referenties
Voor Bevolkingsonderzoek Borstkanker in Deventer heb ik de teksten geschreven naar aanleiding van een interne dag in november 2017. Deze zijn gepubliceerd in een intern personeelsmagazine.

Onderstaand voorbeeld: Ellen Nooren Uitvaartverzorging.

Eind 2017 heb ik de interne dag van Bevolkingsonderzoek Borstkanker verslagen, de (offline) publicatie Screenflits is in december naar de medewerkers gestuurd.

SAMSUNG

Wilt u uw bedrijf in de kijker plaatsen in de regionale pers? Kies dan voor een bedrijfsreportage of redactioneel artikel.

Om positief in het nieuws te komen en daarmee nieuwe klanten te werven, is een bedrijfsreportage of redactioneel artikel een mooi PR-instrument. De reportage of het artikel is in te zetten als:

  • (betaalde) advertorial in kranten;
  • nieuwsbericht op online nieuwssites;
  • folder (geprint);
  • free publicity tool;
  • nieuwsitem in eigen nieuwsbrief;
  • nieuwsbericht op eigen website.

Werkwijze
Ik interview de ondernemer (manager of werknemer) over zijn/haar passie en maak er een mooi rond verhaal van. Dit interview duurt ongeveer 1 uur. Ik werk de reportage uit en lever het concept aan met suggesties voor beelden. In mijn netwerk heb ik diverse fotografen die indien gewenst bijpassende en recente foto’s kunnen maken. Het concept wordt door de opdrachtgever van feedback voorzien en de aanpassingen worden door mij verwerkt.

Kosten
De investering hiervoor is: 225,– euro excl. 21% btw. Dit houdt in: 3 uur à 75,00 per uur. (interview en uitwerken artikel/reportage)

PR-coaching
Nog aanvullende PR inzetten zoals persbericht, blog of social media? Lees meer. Een interessante optie om als zelfstandig professional meer leads te krijgen, is om mij hiervoor in te zetten: informatie over leadgeneratie.

Zakelijke teksten nodig? Ik ben ook tekstschrijver in de regio Zwolle.

Referenties
Voor Bevolkingsonderzoek Borstkanker in Deventer heb ik de teksten geschreven naar aanleiding van een interne dag in november 2017. Deze zijn gepubliceerd in een intern personeelsmagazine.

Onderstaand voorbeeld: Ellen Nooren Uitvaartverzorging.

Eind 2017 heb ik de interne dag van Bevolkingsonderzoek Borstkanker verslagen, de (offline) publicatie Screenflits is in december naar de medewerkers gestuurd.

SAMSUNG